maandag 1 september 2014

Dit is een eerste poging tot het maken van een weblog.

We vertrekken zondag 14 september naar Cambodja en via dit blog zullen we jullie op de hoogte houden.

Vrijdag begonnen met het slikken van malariapillen, de vaccinaties zijn geprikt en het vliegticket ligt klaar.

Nieuwsgierig naar wat we gaan aantreffen. Waar we vorig jaar mei een heet en uitgedroogd land bezocht hebben arriveren we nu in de regentijd. September en oktober zijn de natste maanden van het moesson seizoen.
De Mekong rivier kan dan het water niet meer afvoeren en Cambodja zal overstromen.
Water, water en nog meer water. Het blijft warm maar we gaan het niet droog houden.

Spannend. We krijgen er zin in.

12 opmerkingen:

  1. Dan ben ik de eeste!
    Jammer dat we mekaar niet nog even in den lijve hebben gezien, maar met uitpuilende agenda's is dat te verwachten. Ik denk dat het wel lukt om zo in contact te blijven. Veel sterkte, wijsheid en vooral veel genieten in de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend. Ik volg jullie op de voet. Misschien kan ik er met de groep een project van maken met een rechtstreeks lijntje naar cambodja! Ik vind het geweldig, deze stap en jullie echte kanjers. Succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste poging is veelbelovend! Veel succes met de laatste voorbereidingen en alle Goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank aan allen die via email gereageerd hebben. Je kunt ook zonder Google account op deze blog reageren wanneer je 'Anoniem' aanvinkt. Wel is het dan aardig om vervolgens je naam te vermelden :) Druk op 'publiceren, en bewijs aan google dat je geen robot bent.
    Ans en Martin

    ps wie is lem? Want ook een google+ account kan behoorlijk anoniem zijn :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans en Martin, ga ik toch ook proberen te reageren.... Wens jullie een hele goede reis en ga zeker de weblog volgen.
    Trouwens Lem is Berna!!
    liefs, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Succes met inpakken, sterkte met afscheid en een heeeele bijzondere tijd gewenst! Groeten Willienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Ans en Martin, heel veel plezier, geluk en inspiratie op jullie avontuur. En zoals mijn dochters die in Afrika waren zeiden: er zijn hoogte en dieptepunten. de ene leuk en de andere leerzaam. Dikke kus
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Mart en Ans ik probeer het reageren even uit. ik wens jullie een hele verrijkende (spiritueel gezien natuurlijk dat snap je wel) tijd in Cambodja en zal jullie zeker volgen en reageren. blijft toch voor mij emotioneel liefs
    Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ga even uitproberen of het reageren lukt. Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen in Cambodja. Spannend hoor. Heel veel plezier, succes met alles en dikke kus,
    Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Mart en Ans. Had nog willen bellen voor zondag maar wist eigenlijk niet waarom. denk regelmatig aan jullie al geland. Ben benieuwd naar jullie eerste berichten. Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ans en Martin fijn om te horen dat jullie goed aan gekomen zijn, balen dat de rest er nog niet is. Maar daar is vast ook wel wat te koop. Sponsor je de middenstand daar meteen al. Succes met alles wat je hoort en mag gaan doen. liefs Rene Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi daar...
    Jullie worden wel flink getest maar zo te lezen vangen jullie tegenvallers goed op. Fijn!
    Ik zou gaan huilen als mijn rugzak niet aangekomen was.
    Hopelijk gaat die warmte wennen. Lees graag het volgende verslag.
    Liefs,
    Marita

    BeantwoordenVerwijderen